Frisk.. typ



Imorgon infinner jag mig antagligen i skolan igen. Det blir skönt, gillar inte att ha någon längre frånvaro. Man missar både skolarbete och blir dåligt uppdaterad om vad som händer med alla. Hursomhelst. Jag har faktiskt varit riktigt produktiv de här två dagarna. Puggat på historia och engelska, de enda ämnena jag hade material till hemma. Lite förargligt är det ju dock att det som jag hade behövt jobbar med mest kräver att jag är i skolan. Men sånt får man leva med. Jag tar nog ikapp. Historia har förövrigt blivit ett nytt favoritämne för mig ( näst efter engelska). Grymt spännande om ni frågar mig. Fascinerande hur små slumpmässiga händelser i det förflutna, har kunnat forma den värld vi lever i idag! 

Imorgon ska vi vara statister på inspelningen av den nya filmen om GladaHUdik teatern på möljen, har jag för mig. Det blir säkert kul, bara det inte regnar! Jag sitter här och funderar över hur jag ska få så mycket kameratid som möjligt. Den mest rationella lösningen är nog att synas riktigt bra. Kanske kan klä mig lite vågat med en djup uringning, hotpants eller liknande? Det gör inget om jag skämmer ut mig, huvudsaken man får uppmärksamhet liksom =) Vi får se hur det blir. Någon som har nått bra tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0