Utkast: Sept. 7, 2010


Tuva 4 månader <3

Är krasslig. Det började redan i fredags, men jag ignorerade min förkylning så att jag kunde vara med på flashmobben i Gävle. Värt varenda nysning, hostning och missad skoldag. En riktigt häftig upplevelse. 200 dansare som synkroniserat gör samma koreografi till ett Liveuppträdande med Salem Al Fakir. Och att få lära sig en koreografi av benke i bounce, bara en sån sak! Det hjälper lite att tänka tillbaka på helgen, men jag mår rätt kasst! så tråkigt att vara hemma från skolan också. Tur att jag har två hundar att hålla mig sällskap när jag sitter här hemma hela dagarna. Annars hade jag nog drunknat i tristess. Till tuva som är porträtterad här ovan känner jag nog nån typ av hatkärlek. Kan vara riktigt söt och mysig, men ofta är hon bara hyperaktiv och jobbig. Tur för henne att hon är så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0